Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

NOTD #4 Glitterkoffie



2 laagjes

Ik heb hier een lakje van de "Essence nude glam nail polish" lijn op. Namelijk nummer 07 - café olé. Een nude kleurtje dus. Ik heb een van de lichtste varianten gekozen. Ik dacht, als ik nu gelijk een donkere kleur op doe, dan lijkt m'n huid zo bleek. Het kleurtje alleen vond ik een beetje saai en me een beetje flets maken.

En daar had ik een oplossing voor...


...glitters! Glitters kunnen je nagellak een stuk opvrolijken! Ik vond het bij dit nagellakje wel nodig. 
Ik heb de Lisa Deluxe Nail enamel with Vitamine E in nummer 100 op. Ik heb dit lakje ooit eens gekregen van oma. Hij was van haar geweest, maar ze gebruikte 'm niet, en dus mocht ik 'm hebben :)

Lisa deluxe nail enamel with vitamine E nr. 100 + Essence nude glam nailpolish nr 07 - Café Olé 
=


Dit vind ik een erg mooie combinatie! Erg tevreden! Deze combinatie ga ik zeker vaker gebruiken!
Helaas ging de nagellak er vrij snel af. Dat komt door m'n werk. We moesten veel sjouwen, en dus werd er veel gestoten en geschraapt tegen en langs m'n nagels. Best wel zonde. Daar doe je niks aan.

Gebruikt:
  • Essence nail art protecting base coat
  • Essence nude glam nailpolish 07 Café Olé
  • Lisa Deluxe nail enamel eith vitamine E 100
  • Essence quick dry topcoat 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten