Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Wanted #5 Nieuwe telefoon


11 juni 2012




Mijn huidige telefoon: Samsung Star Mini

Als ik naar HBO ga, krijg ik studiefinanciering, en dat is als het goed is rond de €95.
Ik ben niet echt een grote uitgever, en geef met beltegoed niet meer dan €10 in de maand uit. Ik heb nog steeds prepaid en geen internet op mijn telefoon. En gebruik het eigenlijk alleen om te smsen. Wel wil ik eigenlijk een nieuwe telefoon en zit al aardig te snuffelen op sites. Mijn vriend Paul helpt me een beetje. Die heeft bij de KPN gewerkt en dus best veel verstand van telefoons. Toen mijn huidige telefoon kapot ging (er was iets verkeerd gegaan met de accu, waardoor ik 'm terug moest sturen. Gelukkig wel binnen de garantie nog) kreeg ik van hem een leentelefoon (die had ie nog ergens thuis liggen). Dat was de HTC Hero.

HTC Hero

Meteen werd ik helemaal verliefd op die telefoon, en sindsdien wil ik een HTC. Het probleem is dat die vrij duur zijn, en ik dan een abonnement moet nemen. Ik kan natuurlijk ook gewoon prepaid doen en dan een €10 internet abonnement nemen. Aangezien ik dan Whatsapp heb etc, kan ik gewoon "gratis" smsen met Paul en andere mensen in mijn omgeving. Dus ben ik niet echt duurder uit lijkt me. Er komt een nieuwe HTC uit. De HTC Desire C. Een erg schattig klein telefoontje. Precies het formaat wat ik wil. Ik wil niet zo'n mega koelkast. Alleen is ie dan nieuw, en dus duurder.


HTC Desire C

 De HTC Wildfire S is ook een schatje. En een stuk goedkoper. Alleen vind ik die een beetje te zilverachtig..
HTC Wildfire S

Het is allemaal nog een beetje uitzoeken en zo. Het heeft geen haast, want mijn Samsung Star Mini doet het nog prima ;) Het is gewoon dat ik een nieuwe wil. Mijn zus heeft sinds kort een nieuwe telefoon (die had net als ik een Samsung Star Mini) de Samsung Galaxy Y. Ook Android dus. 



Samsung Galaxy Y

Ik ben jaloers en wil ook een nieuwe telefoon. Als ik inderdaad maar een eenmalig bedrag rond de 150 kwijt ben, en dan €10 in de maand voor internet, dan moet dat makkelijk lukken. Het heeft geen haast, en ik kijk nog even rond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten