Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #2 16 mei 2012 Kruidvat, Big Bazar & Trekpleister



Zoals ik al zei in mijn blog van gisteravond, zou ik vandaag naar de stad gaan. En dat heb ik ook gewoon gedaan. Dus daarom heb ik weer een shoplog voor jullie!

Over sommige van deze producten ga ik nog een review doen.

OK, here we go!


Producten
1. Essence My Skin 4in1 Cleansing Cream
Hier had ik wel van een aantal mensen goede dingen gehoord. Ik kan niet wachten tot ik het uit kan proberen! Hier komt nog een review over.



2.  Essence My Skin Cooling Eye Roll-on
Ook hierover had ik een aantal goede dingen gehoord. En er was een actie bij de Trekpleister: Alle Essence My Skin & Pure Skin producten 2 voor 3 euro. Alle combinaties mogelijk. Dus ik dacht: ik grijp mijn kans! Hierover komt ook nog een review!

 

3.  Essence Liquid Eyeliner
Ik gebruik nooit eyeliner eigenlijk, maar wilde het wel eens proberen. Vandaar deze aankoop. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken om het op te brengen.. En ja ik heb echt veel Essence gekocht deze keer. Hierover doe ik denk ik ook nog een review over.


4. Essence Nail Art Designer Set
Ik zocht dit pakketje al meer dan 3 weken, en elke keer lag hij niet in de schappen. Nu zag ik m eindelijk liggen dus ik heb 'm ook maar gelijk meegenomen! Het is een heel dun nagellak kwastje + 3 sponsjes, voor nail art. Ik kan niet wachten tot ik het kan gebruiken!


5. Essence Smokey Eyes Brush
Over de make-up kwastjes van essence had ik hele goede dingen gehoord. Een oogschaduw kwast en andere kwasten had ik niet nodig, alleen een kwast voor in je arcadeboog zocht ik nog. Over die van essence had ik een aantal reviews gelezen, en die waren positief. Vandaar deze aankoop. Ook deze wil ik heel graag proberen! Misschien een review hierover.



6. Eau De Toilette Miss Kate Big Bazar
Ik ga altijd bij random winkels kijken voor goedkope, maar lekker ruikende parfums. Bijvoorbeeld bij Action, bij Big Bazar & van die tijdelijke rommelwinkels. Tuurlijk heb ik ook wel duurdere parfums, maar die vraag ik meestal voor verjaardag, sinterklaas etc. Om daar mijn geld aan te besteden vind ik gewoon zonde. Je kunt ook lekker ruiken voor weinig geld toch? Ik kwam deze tegen, hij ruikt best wel zoet. Best lekker! Mijn huid kan er tegen dus dat is mooi! Ook best een leuke verpakking vind ik. Het is 50 ml. Hij lijkt een beetje op het doosje van Kate Moss Eau de toilette!

 




7.  Big Bazar Spiegel 'Hart' op voet zilver
Ik zocht al heel lang een make-up spiegeltje, maar dan in een leuke vorm en voor weinig geld. Nu zag ik deze staan, en hij zag er best goed uit. Hij is wel een beetje kitscherig, maar dat vind ik best wel grappig. Hij  is zó kitsch dat het bijna mooi is haha. Het is gewoon plastic. Hij heeft 2 zijden. Een normale en een vergrotende, het ziet er allemaal gewoon goed uit. Het nadeel is dat het dus ook zo kapot kan gaan. Maargoed voor de prijs die ik heb betaald maakt het niet zo uit. Je kunt hem ook niet helemaal ronddraaien.


Prijzen
  1. Essence My Skin 4in1 Cleansing Cream €1,99
  2. Essence My Skin Cooling Eye Roll-on €2,49 
    Voor deze 2 producten heb ik samen 3 euro betaald, vanwege de actie die tot 20 mei 2012 duurt!
  3. Essence Liquid Eyeliner €1,99
  4. Essence Nail Art Designer Set €2,29
  5. Essence Smokey Eyes Brush €1,29
  6. Eau De Toilette Miss Kate Big Bazar €1,99
  7. Big Bazar Spiegel 'Hart' op voet zilver €1,99
Ik heb vandaag dus €12,55 uitgegeven aan 7 producten! Dat noem ik nog een bugdetshoppen!
Zoals je ziet heb ik niks boven de 2,50 uit gegeven voor een product. Zou mooi zijn als ze allemaal nog goed zouden werken! 

Dit was weer het einde van de shoplog!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten