Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #4 11 juni 2012 Kruidvat, Hema & Etos




Zoals ik jullie al hier vertelde, zou ik naar de stad gaan vandaag. Dat heb ik dus ook gedaan. Ik heb maar 2 dingen gekocht vandaag, maar wilde ze wel laten zien. En ik laat nog iets anders wat ik afgelopen vrijdag heb gehaald zien. Ik ben naar de Kruidvat geweest en naar de Hema. En  afgelopen vrijdag naar de Etos.
Hier zijn de dingen die ik heb gekocht:

1. Hema nailpolish in de kleur 03
Als eerst ben ik naar de Hema geweest. Echt zo iets stoms van mij: Ik had stickers meegenomen van de Hema voor 15% korting. Ik ben die helemaal vergeten toen ik af ging rekenen en heb dus de normale prijs betaald. STOM. Zucht, doe je niks aan. Ik heb dus deze oranje-achtige nagellak gekocht. De neonversie hadden ze niet, en ik zag deze staan. Net iets subtieler. 



2. Etos Long Lasting Nailpolish
Afgelopen vrijdag ben ik dus ook naar de stad geweest en kwam thuis met dit potje nagellak. Ik zocht oranje nagellak voor wat fleurige nagels voor het EK voetbal. Hier kan je mijn EK nagels zien. Helaas waren alle oranje nagellakken in andere winkels zoals Hema op. Toen liep ik de Etos binnen. Normaal hebben ze van die mini-nagellakjes in neon kleuren, waar ook oranje tussenzit. Helaas waren deze ook op. Maar toen viel mijn oog op dit lakje. Hij is oranje, hij is voor 50% afgeprijsd, het is de laatste in het schap. Meenemen dus! 


 3. Kruidvat make-up spiegeltje
Aangezien een van de spiegeltjes van mijn make-up spiegeltje -die je in deze shoplog al voorbij zag komen- afgelopen week losliet en kapot viel, heb ik vandaag een nieuwe gekocht. Hopelijk eentje die het langer uithoud. 

Tja..gebroken hart..


Prijzen:
1. Hema nailpolish €2,25
2. Etos Long Lasting Nailpolish €1,25 (met 50% korting)
3. Kruidvat spiegel €2,99

Vrij weinig eigenlijk dus, maar ik wilde het toch laten zien ^^
Weer erg budget dus!

2 opmerkingen: