Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #13 30 augustus 2012 Action, Kruidvat, Trekpleister & Hema




Vandaag weer een shoplog!
Ik ben flink wezen shoppen. Ik moest namelijk naar de Action voor 3 ruitjesschriften voor school. Maar als je mij kent, kom ik altijd met meer thuis dan alleen die 3 schriften, haha! Onze Action is een tijd terug verhuisd naar een grotere locatie, ik vind dit erg jammer, omdat het nu helemaal uit de richting ligt van de stad zelf. Als je iets wilt kopen moet je er dus speciaal om fietsen. Het voordeel is wel dat de Action nu 2 tot 3 keer zo groot is als eerst! Tja, het is de moeite waard. 

We zullen maar beginnen denk ik zo.

Action

1. Schriften
Ik had nog ruitjesschriften nodig, en de schriften bij de Action zijn gewoon heel goedkoop.
Ook bracht ik nog een collegeblok met tabbladen mee. Leuke kleurtjes ook :D


2. Wattenschijfjes en wattenstaafjes
Als er iets snel doorheen gaat zijn het wel wattenschijfjes -en staafjes. Voor het reinigen van mijn gezicht, verwijderen van gezichtsmake-up en nagellak. Elke dag wel een stuk of 3 schijfjes, tja dat vliegt er wel doorheen. Gelukkig zijn ze bij de Action erg goedkoop. Nu maar hopen dat ze ook fijn zijn. Heeft iemand er ervaring mee?


3. Blokvijl
Tijdens een dagje Antwerpen met ons gezin, kwam er een verkoopvrouwtje naar ons toe, en die begint een heel verhaal te vertellen over hun producten. Dan begint ze mijn moeders nagels ineens te vijlen met zo'n blokvijl, wat er best mooi uitzag. Alleen die van dat vrouwtje kosste 25 euro. Ik dacht, nou die heb je vast goedkoper! Toen ik een rondje Action deed, zag ik een pakketje liggen! Er zaten er 2 in, precies dezelfde. Mijn moeder wilde er sowieso een, dus heb ik er 1 van de 2 aan haar gegeven. Vandaar dat de verpakking zo gehavend eruit ziet..:$ Hij heeft 4 kanten.


4. MAX Nailpolish topcoat
Mijn Essence quick dry topcoat was bijna op, op een bodempje na. Vandaar dat ik er deze meenam, geen idee of ie goed is..

Kruidvat

 5. Essence Colour & Go in 113 do you speak love?
Essence heeft hun nagellak aangepast. Nieuwe flesjes (van 5 ml naar 8 ml), nieuwe prijs (van 1,29 naar 1,69) en een breder kwastje. Of ze een nieuwe collectie aan kleuren hebben, dat weet ik. Het lijkt alsof ze dezelfde kleuren hebben als eerst, maar dan in een nieuw flesje. Wie weet hier meer over?

6. Catrice Quick Dry & High Shine top coat
Omdat ik niet wist of die van de Action goed is, heb ik nog maar even een back-up topcoat gehaald. Namelijk die van Catrice. Ik was toch niet helemaal fan van die van Essence, en ben benieuwd of die van Catrice beter is.

7. Essence longlasting eye pencil in 02 Hot Chocolat
Ik ben een beetje aan het experimenteren met oogpotlood de laatste tijd. Ik wilde graag een bruin oogpotlood omdat ik zwart net iets té dramatisch vind.

Trekpleister
8. NYC Applelicious Glossy Lip Balm in 353 Pink Lady
Hier heb ik veel goede dingen over gehoord, en wilde m daarom heel graag! Maar telkens als ik bij Kruidvat kwam, hadden ze ze nog niet :( Tot ik vandaag naar de Trekpleister ging! Yaay! Eindelijk!


Ik vind dat appeltje zó leuk!

Hema
9.  Hema Handgel
Ik gebruik heel vaak anti-bacteriele gel. Zo handig dat je geen water nodig hebt! 
Ik wilde gewoon een pompje voor op mn bureau. Gewoon handig na het swatchen van producten of het eten van iets :) Dit is een fles van 300 ml.


Prijzen
1. Schriften - Action - Ruitjesschriften: €0,42 per stuk, Collegeblok: €1,99
2. Wattenschijfjes & wattenstaafjes - Action - Wattenschijfjes €0,56, wattenstaafjes €0,38
3. Blokvijl - Action voor €0,49 (voor 1 pakketje met 2 vijlen)
4. MAX topcoat - Action voor €0,49
5. Essence Colour & Go in 113 do you speak love? - Kruidvat voor €1,69
6. Catrice Quick Dry & High Shine top coat - Kruidvat voor €2,69
7. Essence longlasting eye pencil in 02 Hot Chocolat - Kruidvat voor €1,59
8. NYC Applelicious Glossy Lip Balm in 353 Pink Lady - Trekpleister voor €2,49
9. Hema Handgel - Hema voor €2,50

In totaal was ik kwijt: €16,70 voor in totaal 14 producten. Niet slecht al zeg ik t zelf! :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten