Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Review: MAX Baked Eyeshadow (Action)


Deze review heb ik geschreven toen ik midden in mijn examens zat, had 'm niet afgemaakt, en daarom staat ie er nu pas zo laat op. Excuses.


Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gereviewd heb, mijn excuses daarvoor, maar ik zit op het moment in een hectische periode vol met examens..

Eerder schreef ik al over de MAX Baked Eyeshadows (hier en hier) dat ik die wel eens wilde testen. 
Dat heb ik gedaan, en ik ga het voor jullie reviewen.


Ik heb de 426 Blue & Beige genomen, omdat ik niet echt blauwe oogschaduw in m'n stash heb zitten, en die wel wilde hebben. Vandaar deze keuze.

Excuses voor de slechte foto's, ik heb deze genomen op een laat tijdstip..
Ik heb een paar foto's van internet, ik zal het eronder vermelden.


De oogschaduw quad zit op een kartonnetje, wat een pluspuntje is! Hij is dus nog niet beschadigd, niet aangeraakt of vies. Misschien ook wel een minpuntje als je per se de pigmentatie  wilt testen. Wel oogt het erg goedkoop. De quad zelf is van plastic, en er zit een aplicatortje bij.
Toen ik in de winkel kwam, zag ik dat er al heel veel quads lagen waarvan de bolletjes los hadden gelaten. Zonde! Uiteraard nam ik er een die nog niet kapot was.


Google afbeeldingen

De quatro bevat 4 kleuren, een mooie champagne-achtige kleur (de highlighter), een lichtblauw, een babyblauw en een donkerblauw. Mooie kleuren.


Een erg groot voordeel aan deze producten is dat ze cruelty free zijn. Ze zijn dus niet getest op dieren. Pluspuntje!

"Zowel NAT als DROOG te gebruiken. Droog voor een Natuurlijke Look. Nat voor maximaal effect.
Dat gaan we zo zien bij de swatches!

Ingrediƫnten: er zitten parabenen in, minpuntje voor de mensen die dit liever niet willen.

De swatches:

Droog:
Goed gepigmenteerd! Verrassend!

Nat:
De streepjes links zijn de droge swatches, degene rechts zijn de natte.


Pluspunten

  • Cruelty free, niet op dieren getest dus!
  • Zowel nat als droog aan te brengen
  • Goedkoop
  • Goed gepigmenteerd
  • Op een kartonnetje, dus niet vies of beschadigd
Minpunten
  • Er zitten parabenen in, is misschien minder voor de mensen die dit liever niet willen!
  • Beetje moeilijker te blenden
  • Op een kartonnetje, zodat je de pigmentatie niet kunt testen
  • Oogt goedkoop, en de bolletjes oogschaduw laten makkelijk los.
Conclusie
Het is een goed quatro voor zo'n lage prijs. Goede pigmentatie vooral, had ik niet verwacht! Zeker als je erg weinig te besteden hebt, is dit een goede uitweg! 

De Baked Eyeshadow Quads zijn te koop bij de Action filialen en kosten €1,29 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten