Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

What's in my suitcase?

9 augustus 2012




Zoals jullie misschien al wel weten ga ik dit weekend met vriendinnen weg voor 3 dagen.
We vertrekken zondagochtend en komen dinsdagavond terug. Waar we heen gaan? Naar Domburg, Zeeland! Lekker dichtbij het strand, leuk plaatsje. En het wordt mooi weer! 
Daarom laat ik jullie vandaag zien wat ik meeneem voor die 3 dagen. Ik heb een klein trekkoffertje die van mijn oma is geweest. Precies groot genoeg! What's in my suitcase!

Als eerste laat ik mijn toilettas zien.


Dit is niet echt mijn toilettas. Wij hebben op zolder een hele hoop toilettassen liggen, en die mag je pakken als je er een nodig hebt. Ikzelf heb normaal een behoorlijk grote toilettas, maar aangezien ik maar 3 dagen weg ben, heb ik niet veel nodig.



De toilettas heeft een vak achterin, en 2 grote vakken met een rits. In het vak met de rits zitten 2 grote vakken. Een van die grote vakken heeft ook nog 2 kleine vakjes. Vakception! 

In het vak achterin (zonder rits) heb ik een pakje reinigingsdoekjes zitten, (van de Action), een nagelvijl en daar gaan ook mijn tandenborstel en tandpasta nog in. 

In het grote vak met rits en de kleine vakjes zit
  • mijn body lotion (Garnier Body Intensive 7 days)
  • zonnebrandcrème (Ultrasun, met factor 17)
  • scheerschuim (Etos eigen merk) 
  • mijn scheermes (Gilette Venus).

In de kleine vakjes bevinden zich:
  • 2 flesjes Andrelon Glans shampoo (mini's)
  • Een Marks & Spencer bath cream (klein flesje, zat in een pakket)
  • Vogue Cats douchegel (mini)
  • Vogue Cats deo (mini)
  • Nivea visage Voedende dagcrème
  • De pil
In het voorste grote vak zit niks. Ook neem ik mijn conditioner niet mee (voor die 3 dagen niet hoor) en ook mijn douchepuff neem ik niet mee.

Bij de grote toilettas hoort ook een klein make-up tasje.


Hierin bevind zich:
  • Wattenschijfjes
  • Etos Verfrissende tonic (mini)
  • Hema wenkbrauwpotlood in de kleur 09
  • Etos X-tra Black Volume Mascara
  • Nagelsetje (nagelknipper, nagelschaartje, bokkenpootje en een ijzeren vijl (het puntje gebruik ik om mijn nagels mee schoon te maken haha))
  • Spiegeltje
  • Pincet
Ik neem verder geen make-up mee (ik gebruik geen foundation), ik ben maar 3 dagen weg, en kan dan best zonder make-up.



Nu het koffertje!


Het voorste vakje:

  • 4 Hitkranten & een Etos Mooi tijdschrift
  • Een schriftje waar we de kosten in op gaan schrijven + pen
  • Het spel Uno
Ik ga natuurlijk niet elk kledingstuk laten zien, dat snappen jullie ook wel. (Ik heb m ook al helemaal in gepakt, en ga dus niet weer alles uitpakken.

Het grote vak:
  • 3 handdoeken (1 strandhanddoek, 1 grote handdoek voor douchen & 1 handdoek voor m'n haar)
  • 1 Joggingbroek
  • 1 Spijkerbroek
  • 1 korte broek
  • 2 t-shirts
  • 1 hemdje
  • Bikini
  • 2 onderbroeken & 2 paar sokken
  • Teenslippers en open schoenen
  • 2 dunne vestjes & 1 dik vestje
  • 1 jurkje + legging
  • Klein waterkokertje + thee
Een waterkoker? Ja een waterkoker. We zitten in een Stayokay. We hebben dus geen keuken of iets dergelijks, en het is toch wel lekker om een kopje thee te hebben 's avonds :)

Verder neem ik ook nog mee:
  • Haarborstel
  • Camera + oplader
  • Telefoon + oplader
  • Zonnebril
  • Klein parapluutje
  • Een leesboekje
  • Puzzelboekje
  • Anti-bacteriële zeep
  • Lippenbalsem
  • Hand & Nail lotion (Etos)
  • Portemonnee
  • Mini haarborsteltje
  • Oordoppen & slaapmasker
  • Flesje drinken
Dit lijkt misschien veel, maar dat is t echt niet. Ik ben maar 3 dagen weg, en dit gebruik ik elke dag. 

Ik hoop dat jullie t leuk vonden.

Wat nemen jullie voor make-up mee op vakantie? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten