Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Favorites #1 Summer favorites!

15 september 2012

Hierbij mijn allereerste favorites post!

Hoewel de zomer zich nog maar zelden laat zien, en de herfst alweer voor de deur staat, kom ik toch nog even met mijn Summer Favorites.
Het hoeft niet per se zonnig te zijn, als het maar droog en warm genoeg is voor een t-shirt, ben ik happy! Ik heb altijd het idee dat iedereen in de zomer veel vrolijker is dan in de winter. Hoewel dat waarschijnlijk een welbekend feit is.

Ikzelf ben ook een stuk vrolijker als de zon schijnt dan wanneer er een megadik pak sneeuw ligt. Ik hou erg van sneeuw: zolang ik er op kan skiën. Ik hou er niet van om al ploeterend met mijn fiets door de sneeuw te moeten met bevroren handen..Geef mij maar zomer!

Toen ik in Duitsland zat, hebben we een aantal dagen superwarm weer gehad. Tot wel 36°C!
Dat is dan weer iets te warm, hoewel ik wel buiten op het balkon heb gezeten totdat ik het niet meer uithield in die hitte. 

Hier mijn favorites!

Favoriete zomernummer
Sinds 2 jaar geleden ben ik helemaal fan van de Britse band Scouting For Girls. Ik werd verliefd op hun hit "This Ain't a Love Song" die toen door de radio galmde. Al gauw werd ik verslaafd, en schafte ik hun albums aan. Gawd, wat hou ik toch van het Britse accent! Sinds kort hebben ze een nieuwe single, die officieel 26 augustus uitkomt. Ze hebben wel een clip (die zal ik hieronder zetten) En brengen ze begin september hun 3e album uit!
Hun nieuwe nummer "Summertime in the City" is echt zó leuk. Ik ben serieus verslaafd. Ik zet iTunes aan, met dit nummer op repeat. Zo heerlijk zomers!

Wat ik wel heel grappig vind: Als je kijkt naar een van hun eerste clips (bijvoorbeeld "She's so Lovely"), zie je hoe erg de leadsinger Roy veranderd is! Wel op een positieve manier natuurlijk! :D



Favoriete zomerfilm
Laatst heb ik de film Crazy Stupid Love gekeken. Als je me kent, weet je dat ik erg van Romantische Komedies hou. Dit is zo'n typisch gevalletje van een romkom. Maar niet het voorspelbare type. Hij is echt heel grappig! Een aanrader. Iets wat ook de doorslag kan geven: Ryan Gosling + sixpack! Ook Emma Stone speelt erin mee, zij is sinds kort ook een van mijn favoriete actrices geworden. Ze is gewoon zó grappig. Hier de trailer:


Favoriete zomergeur
Mijn favoriete geur blijft toch wel mijn Lacoste Touch of Pink. Het geurtje is zoet en zacht.
Het geeft me echt een zomers gevoel!


Lacoste Touch Of Pink EDT 50ml

Favoriete zomerdrankje
Als het echt heel warm is, en we buiten eten vind ik koud water met muntblaadjes en een vleugje citroensap erg lekker! Mijn moeder maakt altijd een hele grote kan met dat spul. Mmmmm!
Een ander favoriet drankje is Ice Tea. 
Qua alcohol, (ik ben geen wijn fan, en ik drink geen mixdrankjes) ga ik toch voor kriekenbier of rosébier. Ook al vind ik Jupiler ook gewoon erg lekker!

Favoriete bezigheid
In de zomer zijn er vaak gratis festivals, het is dan erg leuk om daar dan met vrienden heen te gaan. Kleedje op het gras, biertje & wat te snacken erbij en de fun  kan beginnen. Het gaat mij vaak niet om de muziek, maar gewoon om de gezelligheid.
Ook zwemmen, aan het water zitten en wandelen doe ik ook graag als het lekker weer is :)

Favoriete make-up met warm weer
Als het echt warm weer is, draag ik eigenlijk geen make-up. Misschien een beetje mascara maar that's it. Ik zweet best wel snel, en dan ga ik allemaal aan m'n gezicht zitten, en dus is het niet handig om veel make-up op te hebben. Wat ik wel erg leuk vind aan de zomer: felle kleuren nagellak en waterproofmascara! Whooo!

Wat zijn jouw favorieten deze zomer?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten