Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #7 Vakantiespulletjes en andere dingen


Dit is een combinatie shoplog van een aantal dagen bij elkaar.
29 juni, 3 juli, 5 juli, 6 juli en 7 juli. Ja nu lijkt het alsof ik vaak naar de stad ga, maar ik ben het afgelopen weekend en een aantal dagen met de bus naar Paul geweest. Mijn bus sluit niet aan met die naar Wouw, en moet dus vaak een halfuur wachten. Dat is nog een kansje om wat vakantiespulletjes in te slaan. Een halfuur is niet veel tijd als het druk is in de stad, dus ik kon vaak maar 1 of 2 winkels in om iets te kopen voordat m'n bus vertrok. Hier dus de shoplog.

Vrijdag 29 juni
1. Kruidvat oogmake-up remover lotion
Als eerst ben ik naar het Kruidvat geweest. Mijn oogmake-up remover lotion was op, (van Nivea) en ik had gehoord dat die van de Kruidvat goed werkte, en nam 'm dus mee. 


2. Hema oogschaduwbasis
Daarna ging ik naar de Hema, want mijn oogschaduwbasis is bijna op, en ik wil 'm toch meenemen op vakantie. Vandaar dat ik een nieuwe kocht. 



Dinsdag 3 juli
3. Vlechtjes elastiek
In Roosendaal hadden we de Shoe Outlet, na een tijd is deze weggegaan en zit er nu een tijdelijke outlet met vanalles en nog wat voor een lage prijs. Vooral veel knutselspullen vind er, maar ook vanuit de meest uiteen lopende artikelen. Van lijmpistolen en tie ribs tot gezichtsreiniginsdoekjes en parfum. Elke keer dat ik in de stad ben, loop ik er wel eens binnen. 
Deze keer kwam ik een zakje met 250 vlechtjes elastiekjes tegen. Je weet wel, van die rubberen kleine stiekjes. Als je die koopt bij bijvoorbeeld Kruidvat, betaal je er bijna 2x zoveel voor, voor veel minder stiekjes. 


Donderdag 5 juli
4. Kruidvat gezichtsreinigingsdoekjes voor de gevoelige huid
Het was actie bij het Kruidvat (ook bij Trekpleister trouwens), waar je 3 pakken met 25 stuks aan gezichtsdoekjes voor maar €2,50 kon kopen. Dat had ik gedaan. Er zit wel alcohol in geloof ik (weet niet zeker), maar als ik er niet tegen kan, dan gebruik ik ze ook gewoon om swatches van m'n handen te halen. Je hebt dus 3x25=75 doekjes voor €2,50, dat is niet duur.



5. Essence nail art special effect topper 02 Circus Confetti
Ik liep voorbij het Essence gedeelte en mijn oog viel op dit nagellakje. 
Ik vond 'm zo leuk! Die ging gelijk in m'n mandje!


Vrijdag 6 juli
6. Vogue mini deo cats
Een tijdje terug kocht ik de showergel mini hier al van (ik weet niet meer wanneer) en wilde die matchen met een deo. Toen zag ik deze staan en nam ik m gelijk mee!


7. Etos dames scheergel voor gevoelige huid
Als ik op vakantie ga, wil ik niet van die grote verpakkingen meenemen, dat is gewoon echt niet handig. (Vorig jaar nam ik die nog wel mee, toen was het al een gekloot) 
En elk jaar komt er steeds meer bij in m'n toilettas, en zijn mini's dus een uitkomst!
Ik ga 3 weken weg, en ik ga natuurlijk niet 3 weken met behaarde oksels en benen rondlopen. Vooral niet als de zon lekker schijnt en we een topje en korte broek aandoen..vandaar de scheergel xD



Zaterdag 7 juli 
8. Andrelon Glans shampoo mini
Dit is mijn normale shampoo, maar dan in het klein! Zo schattig! Haha :)
Ik had al een mini gekocht, maar was bang dat het te weinig zou zijn voor 3 weken (+ nog een weekendje weg met vriendinnen).


Prijzen
1. Kruidvat oogmake-up remover lotion - Kruidvat voor €1,89
2. Hema oogschaduwbasis - Hema voor €3,50
3. Vlechtjes elastiek - Outlet winkeltje voor €0,69
4. Kruidvat gezichtsreinigingsdoekjes voor de gevoelige huid - Kruidvat 3 voor €2,50
5. Essence nail art special effect topper 02 Circus Confetti - Kruidvat voor €1,79
6. Vogue mini deo cats - Etos voor €1,50
7. Etos dames scheergel voor gevoelige huid - Etos voor €1,39
8. Andrelon Glans shampoo mini - Kruidvat voor €1,25


Ook heb ik nog deze gekocht: Etos verzachtende reinigingsmelk en Etos verfrissende tonic, allebei mini's. Ook voor de vakantie. Alleen weet ik niet meer wat ze kosten en wanneer ik ze gekocht heb. :')

Geen opmerkingen:

Een reactie posten