Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

NOTD #2 EK nagels!



Aangezien Nederland gisteren moest voetballen tegen Denemarken, had ik maar even mijn nageltjes gelakt voor de sfeer. Gewoon m'n duim en pink in het oranje en de overige vingers rood, wit, blauw. :)
Ik heb het erg snel gedaan en dus niet zo supernetjes, maar ach. Helaas heeft Nederland de openingswedstrijd verloren gisteren.. Volgende keer tegen Duitsland hoop ik toch dat ze wel winnen ^^.


ik vind mijn handen echt niet mooi, maar ach.

Het oranje lakje dat je ziet op mijn duimen en pinken, heb ik vrijdag nog snel even gekocht bij de Etos. Hier kon je er al over lezen. Ik vind het een erg vrolijk geheel. Normaal ben ik niet zo van de verschillende kleuren nagels, maar voor een keertje is het wel leuk :).

Ik heb gebruikt:
  • Essence nail art protecting base coat
  • Etos long lasting nailpolish in de kleur 23 geloof ik - oranje
  • Essence 61 Fame Fatal - rood
  • Hema nailpolish in de kleur 15 - wit
  • Essence 55 Let's get lost - blauw
  • Essence quick dry topcoat



Geen opmerkingen:

Een reactie posten