Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Nail art #2 Polka dot


Hee!

de 2e nail art post alweer. Deze nail art heb ik gedaan op 28 april 2012.

Het is niet heel veel bijzonders. Gewoon lichtblauwe nagellak met donkerblauwe stippen. Simpel, maar wél leuk! Ik had geen zin/tijd om iets heel moeilijks te gaan zitten doen. En ik moest nog even oefenen met stipjes zetten. Al doende leert men, toch? 

Voor deze nail art heb ik gebruikt:
  • Een basecoat waar ik het merk niet van weet
  • Essence 55 Let's Get Lost - lichtblauw
  • Essence 37 Just Rock It! - dokerblauw
  • Essence quick dry topcoat
Gewoon een paar druppels donkerblauwe nagellak op een velletje papier druppen. De onderkant van een make-up kwast pakken, die in de nagellak dopen en voorzichtig op je nagel plaatsen.

Je kunt ook bijvoorbeeld een dottingtool, de achterkant van een pen, een bobbypin of een speldenknop gebruiken voor je stipjes. Ikzelf beschik niet over een dottingtool, dus ik gebruik lekker de onderkant van m'n make-up kwast. Ook makkelijk.

Dit was het alweer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten