Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Review: Etos Verzachtende reinigingsdoekjes


Ik ben eergisteren naar de stad geweest en kocht de Etos Verzachtende reinigingsdoekjes, zoals de titel al aangeeft. Ik heb degene genomen voor de droge & gevoelige huid. Die past het best bij mijn huidtype. Zo ziet de verpakking eruit. 



     

Het is een erg simpele verpakking. Gewoon wit, Etos logo, en een paars veertje wat aangeeft dat het voor de droge & gevoelige huid is. Voor de normale en gemengde huid is het een blauw veertje. Niet echt veel bijzonders. 

Op de verpakking:
- Zonder alcohol
- Kalmeert en hydrateert
- Met Osmoprotector en aloë vera

Goed dat er geen alcohol in zit! Dit is namelijk erg slecht voor je huid! Er zit wel wat parfum, maar dat staat bijna onderaan de lijst. Wil je liever zonder parfum? Dan zou ik deze niet kopen.

Ik heb ze uitgeprobeerd, en ze zijn goed vochtig & halen je make-up er best goed af. Ikzelf had iets meer moeite om mijn mascara eraf te halen aan het eind van de dag. Ik gebruik de Etos X-tra Black Volume Mascara. Maar om oogshaduw, blush, bronzer, e.d. eraf te halen gaat het prima.Ze zijn erg geschikt om ze te gebruiken als je snel je make-up eraf wilt halen. En ze ruiken ook nog eens heel lekker! Lekker fris :) Pluspuntje! (Parfum, niet zo goed voor je huid helaas.)

In had niet zulk goede dingen gehoord over de reinigingsdoekjes van het Kruidvat huismerk. Die schijnen best droog te zijn. Daarom koos ik voor deze, en ik ben erg tevreden!

Voordelen
  • Geen alcohol
  • Met aloë vera & kalmeert en hydrateert
  • Haalt je make-up er goed af (op mascara na dan, daar moet je wel iets meer moeite voor doen)
  • Zacht voor je huid
  • Ruikt lekker
  • Verschillende verkrijgbaar, afhankelijk van je huidtype
  • Niet droog
  • Goedkoop
Nadelen
  • Er zit parfum in
  • Haalt mascara er niet goed/helemaal af
Zou ik het opnieuw kopen? Ja.

Er zitten 25 stuks in de verpakking, en ze kostten €2,39. Je betaald dus ongeveer €0,01 per doekje. Ze zijn alleen verkrijgbaar bij Etos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten