Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #3 24 mei 2012 Kruidvat, Action & Etos




Ik heb weer een shoplog voor jullie!
Ik ga jullie de producten in bovenstaande foto laten zien in close up, en vertellen hoe duur het was.
Over verschillende producten ga ik nog reviews doen. Ik moet nog zoveel reviews doen, ik hou het niet meer bij. Moet me natuurlijk nog even focussen op m'n examens, maar ik doe m'n best!
Na mijn examens heb ik tijd zat, natuurlijk moet ik wel werken, maar dat is tot 4 uur 's middags. Dus, tijd zat!
Let's go then!

1. Als eerst ben ik naar de Action geweest, die was het verste weg, dus die had ik als eerst gedaan :)Ik heb de AM facette sensitive verzachtende reinigingsdoekjes meegebracht. Mijn gezichtsreinigingsdoekjes waren bijna op, en toen zag ik deze liggen bij de Action, spotgoedkoop natuurlijk! De prijzen doe ik als laatste.

2. Ik was erg benieuwd naar het make-up merk van de Action en daarom heb ik een aantal producten meegebracht. Kost toch geen drol dus, ja, haha! Dit is de blush die ik heb meegenomen: MAX Blush in Pink.



3. Ook heb ik nog wat baked oogschaduw meegenomen. MAX Baked Eyeshadow. Ik had nog geen blauwe oogschaduw, en had goede dingen gehoord/gelezen over deze paletten, dus ik nam er een mee!

4. Het laatste wat ik van de action heb: parfum. Ik kan daar nooit weggaan zonder een parfum. Ze zijn zijn supergoedkoop en ruiken best lekker. Ik nam Forbidden Love van Pink Coast mee. Mooi flesje! 100 ml.

           

5. Daarna ben ik naar de Kruidvat geweest en nam ik onder andere de Essence My Skin Soft Cleansing Gel mee. Ook hier had ik goede dingen over gelezen en wilde het proberen!


6. Ook nam ik Essence My Skin Intensively Caring Cream mee. Ik vond mijn dagcrème niet zo goed, want ik bleef velletjes houden. En deze werd goed aangeraden door verschillende bloggers.


7. Ten derde nam ik de Essence nail polish corrector pencil mee. Als het om nagels lakken gaat, heb ik geen vaste hand. Mijn linkerhand doen met mijn rechterhand is een ramp! (ik ben linkshandig). Vandaar deze pen. 


8. En als een na laatste kocht ik bij Etos de Etos Verzachtende reinigingsmelk voor droge & gevoelige huid. 


9. Als allerlaatste kocht ik nog een nagellakje van de Essence Nude Glam lijn: Essence Nude Glam in de kleur 07 Café Olé!


Dat was het. Nu de prijzen!

  1. AM facette sensitive verzachtende reinigingsdoekjes - €0,75
  2. MAX Blush in Pink - €0,99
  3. MAX Baked Eyeshadow - €1,29
  4. Parfum Forbidden Love van Pink Coast 100 ml - €2,79
  5. Essence My Skin Soft Cleansing Gel - €1,99
  6. Essence My Skin Intensively Caring Cream - €1,99
  7. Essence nail polish corrector pencil - €2,59
  8. Etos verzachtende reinigingsmelk voor droge & gevoelige huid - €2,99
  9. Essence Nude Glam 07 Café Olé - €1,29
Ik heb in totaal dus €16,67 betaald voor deze 9 producten. Zoals je ziet was mijn duurste product de reinigingsmelk van €2,99. Dus dat is weer totally budget!

Heb je vragen of wil je dat ik ergens een review over doe? Plaats het dan bij de comments!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten