Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Review: MAX Blush in 035 Pink


Ondanks dat ik op vakantie ben voor 3 weken, had ik toch zin om een review te schrijven :D
Dus hier komt ie!


MAX is het make-up merk van de Action. Jep, de goedkoopste allesverkoper van Nederland verkoopt make-up, namelijk onder de naam MAX. Toen ik een tijd terug bij de Action was, nam ik deze pressed poweder blush mee. Een lekkere felroze blush. Maar was dit wel zo'n goed idee? Lees verder! 




Als eerste de verpakking. Zoals je kunt zien op de allereerste foto, zit de blush op een kartonnetje. Dat vind ik aan de ene kant fijn en aan de andere kant ook weer niet. Fijn vind ik het omdat je dan weet dat niemand eraan heeft gezeten, en dat ie dus nog helemaal niet aangeraakt is. Niet net als bij de Kruidvat bijvoorbeeld, waar iedereen al aan heeft gezeten met z'n (vieze) tengels, waardoor het hele product vies is, en je dus het achterste product moet pakkken omdat die nog wél schoon is (dit zie je vooral bij de Essence schappen). Dat is sowieso een voordeel dus, dat ie op karton zit. Alleen kan dit ook wel een nadeel zijn. Want juist door er met je vingers aan te zitten, kun je t wel testen op pigmentatie en kwaliteit. Dit kon ik dus niet doen, en nam ik 'm op de gok mee. Achja hij was toch maar iets van €0,89 cent! Haha.


Deze blush is niet getest op dieren, ook een groot pluspunt!

Laten we even naar het doosje en de blush zelf kijken!


Hier komt de kleur goed uit zoals hij is.

Je kunt het doosje met de blush nog omhoog doen en dan heb je een extra vakje met een applicator!

En een spiegeltje! Handig!
Sorry voor de slechte kwaliteit, deze foto's zijn laat in de avond genomen..
Het doosje is van plastic. Het doosje heeft nog een apart vakje met applicator en een spiegeltje!
Helemaal niks mis mee.

Dan de blush zelf...tja. Hij brokkelt VRE-SE-LIJK als ik er met mijn kwast in ga. Je verliest dus veel product hierdoor. Ik heb een zachtere kwast geprobeerd, maar dat maakt helemaal niks uit! Heel het doosje zit onder als je er ook maar 1 keer met je kwast in dept. Niet echt handig. Verder is de blush is heel gepigmenteerd. Kijk dus uit met aanbrengen. Ik bezit helaas nog geen stippling brush, dus het is moeilijk aanbrengen. Nee dit is niks voor mij. Misschien had ik toch de peachy variant moeten nemen. Misschien is het de bedoeling om met de applicator de blush aan te brengen, maar ik persoonlijk vind dat niet fijn werken. 

Pluspunten

  • Cruelty free, dus niet getest op dieren
  • De blush zit op een kartonnetje en is dus nog niet aangeraakt
  • De verpakking is handig, spiegeltje en applicator
  • Erg goedkoop
Minpunten
  • De blush is erg gepigmenteerd, kijk dus uit
  • Hij brokkelt vreselijk
  • Hij zit op karton en je kunt 'm dus niet even proberen voordat je hem koopt, en neemt 'm dus op de gok mee.
Iets voor jou als...je een goedkope blush wilt met veel te veel pigmentatie en houd van brokkelende producten.

Laten gaan als...je geen blush gebruikt, geen slechte, een veel te gepigmenteerde en brokkelende blush wilt.


De MAX Blush in 035 Pink is te koop bij de Action filialen en kost €0,89. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten