Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Wanted #4 MAX Cosmetics Action

22 mei 2012


Alweer de 4e wanted! Ja, ik wil veel hebben! :)

Laatste tijd hoor ik veel goede dingen over het make-up merk van de Action: MAX.
Je hebt budget en je hebt budget. Deze producten zijn nóg goedkoper dan Catrice en Essence make-up! (Dat kán toch bijna niet, hoor ik je denken haha).
En ze zijn van goede kwaliteit (voor die prijs dan)! Volgens mij betaal je hooguit €2 voor iets. En vaak zitten ze met meerdere verpakt. Ik ben vooral benieuwd naar de nagellakjes, oogschaduws, lipsticks en blushes (bijna alles dus haha).
Komende donderdag wil ik naar de stad, en ik ga kijken of ik iets kan bemachtigen! 
Helaas is de Action bij ons verplaatst, waardoor het niet meer ín de stad ligt, maar er juist buiten. Dus dat wordt verder fietsen. Maar dat heb ik er wel voor over. Vaak kom ik dan ook met méér thuis dan alleen waar ik voor ging. Maar ach, dat is shoppen toch? 


Ook kijk ik graag bij de parfums en ik wil nog kijken voor fotolijstjes.
Maar dit laat ik jullie nog wel in een shoplog zien, zodra ik het heb. En natuurlijk doe ik nog reviews over de make-up producten!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten