Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Stash #1 Brushes


21 mei 2012

De allereerste stash! Deze keer gaat het over mijn make-up kwastenset.
Zoals je ziet op de foto heb ik echt weinig kwasten nu, maar er komen er waarschijnlijk nog meer bij, wie weet.

Van boven naar beneden:

  1. Etos wimper/wenkbrauw borstel
  2. Etos blush kwast luxe
  3. Hema superpowder brush
  4. Hema eyeshadow brush
  5. Hema blending brush
  6. Essence smokey eyes brush
De prijzen heb ik ernaast gezet, wel zo handig/overzichtelijk :)

Verder heb ik nog wat losse applicatortjes liggen van de Hema, en nog wat losse van verschillende make-up paletjes. Ook heb ik nog 3 kwastjes liggen die bij een make-up tasje zaten die ik van papa heb gekregen toen hij van skikamp kwam paar jaar terug. Maar die zijn flut, en gebruik ik dus niet.

Ik vind de kwasten van de Hema en Etos heel fijn. Dat Essence kwastje is ook geweldig.
Het is niet zo zeer een smokey eyes kwastje, meer een kwastje voor in je crease.
Hij werkt erg fijn. Lekker precies.

Dat was mijn make-up kwasten stash. Als je vragen heb, kun je die altijd stellen in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten