Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #1 10 mei 2012 Etos & Kruidvat



Eergisteren ben ik naar de stad geweest en heb ik een aantal dingetjes gekocht. Die ga ik jullie laten zien.

Producten
1. Etos Verzachtende reinigingsdoekjes voor de droge & gevoelige huid.
Ik zocht goedkope, goede gezichtsreinigingsdoekjes. Toen heb ik deze maar genomen.
Een review ervan kun je hier lezen.

Foto van de verpakking:


2. Etos X-tra Black Volume Mascara
Ik gebruik altijd mascara van de Etos. Ik weet dat ik hier tegen kan namelijk. Ik krijg vaak van andere mascara's tranende ogen etc. Deze keer heb ik de Etos X-tra Black Volume Mascara gekocht. Hier kun je de review lezen. Hier de verpakking:

 Sorry van het donkerblauwe vlekje op de foto. Ik had m'n nagels gelakt en had wat gemorst. :')


3. Etos Hand & Nail Lotion voor de normale huid
Ik heb een mini-versie genomen, want ik wist niet of hij goed was en wilde het wel eens proberen. Ze hadden er geen voor de droge huid, vandaar dat ik die van de normale huid heb genomen. Hier de verpakking: 

Hierover weet ik ook nog niet of ik er een review over ga schrijven.

4. Fa Deodorant Mystic Moments
Ik  heb een mini-versie genomen omdat ik een deo wilde voor in mijn handtas of om mee te nemen bij het uitgaan/naar feestjes. Degene die ik had, was op en daarom kocht ik er een. Deze deo heb ik in het groot en vind hem lekker ruiken, vandaar dat ik deze heb genomen. Hier de verpakking: 

Hier ga ik natuurlijk geen review over schrijven, dat snap je wel ;)

5. Essence nail art stylist
Dit is om steentjes op je nagels te plaatsen, maar kan je ook gebruiken voor nail art. Daar heb ik het ook voor gekocht. Dit is 'm: 


Prijzen

  1. Etos Verzachtende reinigingsdoekjes voor de droge & gevoelige huid. €2,39
  2. Etos X-tra Black Volume Mascara €3,99
  3. Etos Hand & Nail Lotion voor de normale huid €0,99
  4. Fa Deodorant Mystic Moments €1,25
  5. Essence nail art stylist €1,79
Ik heb dus in totaal €10,41 uitgegeven voor deze 5 producten. Dat is niet veel! Dingen voor zo weinig mogelijk geld kopen is mijn ding. Ik hou van lage prijzen! Ik heb namelijk geen baantje, ik krijg alleen zakgeld. Als ik over een tijdje studiefinanciering krijg, koop ik misschien iets duurdere dingen. We zullen zien!



Dat was mijn shoplog over 10 mei 2012!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten