Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Wanted #3 Essence parfumlijn


21 mei 2012





    
De 3e wanted alweer! Ik wil echt veel hebben haha. Deze keer gaat het over de Essence parfumlijn. In juni komen er 6 geurtjes uit.
  • Like a Walk in the Summer Rain
  • Candy Shop
  • Like a Girls' Night Out
  • Like a trip in NY
  • Like a First Day in Spring
  • Like a New Love
Alle geuren hebben een grote en kleine flacon. De grote flacon bevat 50 ml, en de kleine 10 ml, wat dus eigenlijk gewoon een tasverstuiver is (HANDIG!). De grote flacon gaat €6,99 kosten en de kleine €2,99.
Dat is natuurlijk hartstikke goedkoop! Ik ga kijken of ik ze allemaal kan bemachtigen. Ik ben tegenwoordig helemaal into parfum.

      
Ik hou ook wel van de duurdere parfums, maar ik vind het gewoon zonde om daar mijn spaargeld aan uit te geven. Duurdere merken vraag ik dan ook liever voor mijn verjaardag. Goedkopere parfums koop ik zelf.

Ikzelf ben helemaal weg van Essence. De make-up is goedkoop en ook nog redelijk goede kwaliteit. Ik ben iemand die zoveel mogelijk shopt voor zo weinig mogelijk geld.

Ik ga kijken of ze allemaal te pakken kan krijgen, als dat is gelukt, laat ik het jullie weten. (Ook als ik er nog maar 1 heb, laat ik dat ook wel weten :P)

xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten