Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Review: Etos brightening concealer


                      
Een tijd geleden heb ik de Etos brightening concealer gekocht. Ik heb 'm nu zo ongeveer 2 maanden, en ik moet zeggen ik ben erg tevreden!


De concealer heeft een kwastje, waarmee je secuur de concealer mee aan kan brengen op je huid.
Ikzelf vind het kwastje een beetje prikken op mijn huid, maar ik heb dan ook wel een erg gevoelige huid.


De verpakking is zilverkleurig, met zwarte letters en natuurlijk het Etos logo


Door op het knopje op de achterkant te drukken, komt de vloeistof/concealer in het kwastje terecht.
De eerste keer moet je wel een aantal keer klikken en een beetje schudden voordat het eruit komt. Vooral veel geduld hebben ermee.


Ik heb nummer 001 gekozen, omdat ik best bleek ben. Deze kleur is vrijwel perfect voor mijn huid!
Donkerder had ik niet moeten nemen.


Hier een swatch. Zoals je ziet is ie inderdaad best licht. Als ik hem in m'n huid dep, zie je niks meer van die lichte kleur! Ook zie je dat je best netjes kunt werken met het kwastje!


"Camoufleert. Met highlighting effect".
De concealer dekt best goed. Ook zonder foundation (ik gebruik geen foundation namelijk).
Als je hem zonder foundation gebruikt, kan hij best cakey worden/ogen. Ik raad aan om wel iets van primer eronder te gebruiken.

Alleen van die grote, dikke pukkels, met zo'n wit kopje dekt ie niet goed voor, helaas.

Voordelen
  • Goedkoop
  • Goede dekking, alleen bij echt dikke en grote pukkels/puisten niet echt
  • Mooie verpakking
  • In verschillende kleuren verkrijgbaar
  • Handig in gebruik
Nadelen
  • Beetje prikkend kwastje
  • Geen goede dekking bij grote pukkels
  • In het begin is het even proberen om de concealer in het kwastje te krijgen
  • Kan cakey ogen/worden, ik raad aan een primer te gebruiken

Zou ik het opnieuw kopen? Ja.

De Etos brightening concealer kost €4,29 en is alleen te koop bij de Etos filialen.

1 opmerking:

  1. Highlighting concealer is niet voor pukkels, die wil je namelijk niet highlighten.

    BeantwoordenVerwijderen