Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

NOTD #1 Glans


De allereerste nails of the day! In deze posts laat ik zien wat voor nagellak ik op heb. Als je nail art wilt zien moet je niet hier kijken maar bij Nail Art. Ook onder hetzelfde kopje Nail art.

Hier laat ik simpelweg zien welke kleur ik op heb en welk merk het is.
Dit is geen review, als ik nagellak wil reviewen dan zet ik het onder het kopje Reviews.
Nou, zullen we maar beginnen dan? Deze keer heb ik gekozen voor een blanke lak. Ik had even geen zin in een kleurtje, maar wilde m'n nagels niet helemaal kaal laten. Vandaar een blank lakje!


Ja, je ziet inderdaad mijn laptop en mijn schoolboek :') Ik heb namelijk geen neutrale achtergrond om te fotograferen.

Natuurlijk heb ik ook een base coat en een topcoat gebruikt.
Deze heb ik gebruikt: 
  • Essence nail art protecting base coat
  • Deborah 7 days long - in de kleur 00
  • Essence quick dry topcoat
Dat was het weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten