Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #8 & #9 Vrijdag 3 & Zaterdag 4 augustus 2012




Deze keer een combi van 2 shoplogs. Bij de 2e dag heb ik maar 2 dingen gekocht, beetje stom als ik daar een aparte blogpost over ga schrijven ;).

Vrijdag ben ik terug gekomen van vakantie. Heb het heerlijk gehad, en natuurlijk ga ik er nog eens stuk over schrijven :) 
Ik had voor de vakantie boeken bij de bibliotheek geleend, alleen liepen ze af op 1 augustus, en wij waren natuurlijk pas de 3e terug. Wij ons biebpasje meenemen om ze tijdens vakantie nog te verlengen. Alleen was 1 van mijn boeken gereserveerd, en kon ik 'm dus niet verlengen...Ja boek dus 2 dagen te laat, hup boete! Grrr..Ik dus diezelfde dag dat we terugkwamen naar de stad gegaan met mijn zus om het boek in de leveren. Zucht. Maarja, mij kennende kom ik dus  met nog een hele hoop zooi thuis. De winkels hebben allemaal sale natuurlijk. Ik kan dat gewoon niet weerstaan. Hier is shoplog numero uno!


1. Mintgroene sjaal
Dit sjaaltje zag ik hangen, en was maar €2,99. En als je er 2 kocht was het €5,00. Mijn zus nam er dus ook een, een neonroze. Leuk koopje! Ik wilde al een tijdje een nieuw sjaaltje, en ik wilde iets in mintgroen (van shirt, broek, blazer etc), toen ik deze zag hangen was ik verkocht!



2. Real Time Kindlooks eau de parfum
Weer een onbekend parfum, gewoon goedkoop, net zoals je ze bij de Big Bazar of Action gewend bent. Ik heb een thing voor parfum en mooie flesjes. Maakt niet uit, duur of goedkoop, ik kom denk wel elke keer met een parfum thuis. Deze flacon bevat 100 ml en was €3,99.



3. Etos effect nails & Longlasting nailpolish
In de Etos was het grootse korting. Mijn zus moest nog 2 cadeautjes hebben voor vriendinnen en dus liepen we de Etos in. En natuurlijk, ik met mijn nagellak verslaving, loop naar het tafeltje met LE's van Etos en zie een mandje met afgeprijsde lakjes. De effect nails (mini's) waren €1 per stuk. Meenemen dus! Kom ik bij de kassa, geeft die aardige mevrouw mij er nog een gratis nagellakje bij! Hoe leuk! (Ik denk dat ze deze nog over hadden van de actie "bij elke €15 een gratis nagellakje". Het waren ook echt alleen maar gele. Ze had een hele grote vaas met alleen maar van die gele lakjes staan op de counter. Haha!)



4. Essence nail art cracking top coat
Ook Kruidvat had grote korting. Ik kon het dus niet laten om er even te gaan kijken. Bij het Essence vak aangekomen zie ik dat de Cracking lakjes 50% off waren. Niet €1,79 maar €0,89!
Ik kon m niet laten staan. Mooi blauw is niet lelijk. Dit is overigens mijn eerste cracking nagellak..



5. Playboy London parfum for him
Mijn vriend had deze in de plaats gezien waar we op vakantie waren, en hij vond 'm lekker. Alleen was ie lui en kocht m niet. Vervolgens ben ik niet meer in het plaatsje geweest waar ze 'm verkochten. Toen zag ik 'm staan bij Kruidvat en nam 'm mee als cadeautje! Mijn vriend en ik zijn helemaal Engeland-gek, dus het is toepasselijk :) Deze kostte €8,49.


Prijzen

1. Mintgroene sjaal - Executie verkoopwinkeltje Roosendaal voor €2,99
2. Real Time Kindlooks eau de parfum - Executie verkoopwinkeltje Roosendaal voor €3,99
3. Etos effect nails & Longlasting nailpolish - Etos per stuk (op de gratis gele na) voor €1,00
4. Essence nail art cracking top coat - Kruidvat normaal €1,79 nu voor €0,89
5. Playboy London eau de toilette for him - Kruidvat voor €8,49

Shoplog numero dos!

Zaterdag vierde mijn schoonvader zijn verjaardag. Ik ging er met de bus naar toe. Aangezien ik de afgelopen 3 weken op vakantie was, had ik nog geen cadeautje. Als ik met de bus ga, moet ik midden in de stad uitstappen en iets van 20 minuten later op de volgende bus stappen. Ik wist al wat ik ging kopen. En was dus vrij snel klaar. Ik dacht, nou dan plak ik er nog een tripje Kruidvat achteraan, en natuurlijk kan ik niet weggaan zonder iets te kopen ;). 

1. Catrice Gel Liner in 010 Black Jack with Jack Black
Ik ben helemaal niet van de eyeliners, maar ik ben bereid het te proberen. Ik had op meerdere blogs gelezen dat de gel liner van Catrice fijn is en dus besloot ik 'm mee te nemen! Ze hadden ook bruin, zilver en een legergroene kleur. Zwart is het meest voorkomend dus nam ik die mee. Als   hij bevalt, haal ik misschien de bruine nog wel :) Dit was overigens mijn allereerste product van Catrice!


2. Catrice Gel eyeliner brushOok hoorde ik dat het eyeliner kwastje van Catrice erg goed was, omdat hij 2 kanten heeft namelijk. Deze nam ik dus ook mee (ik had nog geen eyelinerkwast, aangezien ik het nog nooit gebruikt heb).


Prijzen
1. Catrice Gel Liner in 010 Black Jack with Jack Black - Kruidvat voor €3,99
2. Catrice Gel eyeliner brush - Kruidvat voor €2,49

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten