Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Wanted #6 Nieuwe telefoon Vervolg

3 juli 2012



In de 4e Wanted vertelde ik jullie er al over dat ik een nieuwe telefoon wilde/zocht. Nu ben ik rond gaan zoeken wat ik precies wilde en Paul heeft me daarbij geholpen. Hij heeft behoorlijk wat ervaring natuurlijk, na best lang gewerkt te hebben in een telefoonwinkel. 

HTC bracht laatst een nieuw toestel uit, en ik zat er al een tijdje op te wachten tot ze in de winkels lagen. Namelijk de HTC Desire C. Vandaag ben ik naar de stad geweest om de HTC telefoons te bewonderen. 
(Ik heb een tijdje een HTC Hero gehad, en die vond ik behoorlijk fijn, wilde niks anders meer). Heb een beetje zitten spelen met de toestellen, en eigenlijk vond ik de Desire C echt een schattig toestelletje. Klein van formaat, reageert snel, nieuwste Android, nieuwse HTC Sense. (Als je allemaal niet weet waar ik het over heb, Google het maar even ;') ).
Gewoon groot geheugen (in totaal 4GB), wat je ook nog kan uitbreiden met microSD kaartjes. 
Ik hoorde van veel mensen die de HTC Wildfire S hadden dat ze te weinig geheugen hadden voor hun apps. Dat is iets wat ik wil voorkomen (ook al zijn er cheats/trucs/apps voor), dus ik zocht een telefoon met voldoende geheugen.

Ik zocht:


  • Een niet te groot toestel
  • Nieuwste Android
  • Groot (niet écht groot, maar voldoende) geheugen
  • Een toestel dat snel reageert
  • Niet al te duur
  • Liefst HTC
  • Sowieso touchscreen

HTC Wildfire S

Toen kwam ik uit op de HTC Wildfire S, maar die had best weinig geheugen hoorde ik van verschillende mensen. Toen hoorde ik van Paul dat er een artikel was uitgelekt over het nieuwe toestel van HTC. De HTC Desire C. Ikke kijken, ook gewoon op Google etc. Erg leuk toestelletje en heb nu m'n zinnen erop gezet. Ik wacht sowieso wel tot de prijs iets gezakt is. Hij kost nu tussen de €183 tot €200 (misschien wel meer). Dat vind ik best nog wel veel. Ik zoek rond de €150 euro zoiets, dat vind ik duur zat. 

HTC Desire C

Ik wil dan gewoon prepaid maar dan wel met een internetbundeltje van €10 in de maand. 
Ik geef nu ook €10 in de maand uit voor alleen smsen. Als ik dan dat bundeltje neem, dan kan ik gratis "whatsappen" naar mijn vrienden en dan ook vooral naar Paul, die mijn grootste uitgave is. Plus ik kan daarmee ook gewoon op internet natuurlijk. Dus ik ben evenveel kwijt per maand en ik kan er dan ook nog veel meer mee. Ik hoef dan alleen maar te smsen naar mensen die geen Whatsapp hebben. Dat zijn dus mijn vader en moeder etc. 

Dus conclusie:

Ik wil een HTC Desire C, pepaid met een internetbundel van €10 in de maand. (van T-mobile, daar zit ik nu ook bij).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten