Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Review: Clinique Colour Surge Eyeshadow Quads



Hee! 
Weer een review! Dit keer over een duurder merk: Clinique.
Ja ik weet het, ik ben een budget beauty blogger, maar ik kon het niet laten om deze te reviewen.
Dit zijn mijn moeders producten, en ik wilde ze gewoon testen :)

Ik ga het hebben over de Clinique Colour Surge Eyeshadow Quads.
Mijn moeder heeft er twee: 01 Black Honey en 105 Polar Blue.

1. 01 Black Honey
De verpakking: De verpakking vind ik echt heel mooi. Heel chic! 
Op de onderkant staat het nummer en de naam van het palet.
Binnenin zit een spiegeltje & wat kleine applicatortjes. Alles is heel mooi afgewerkt vind ik!
Er zitten 4 kleuren in. 




Even wat swatches van de kleuren! 

Degene helemaal rechts is de lichtste van allemaal. Die is niet heel goed te zien, omdat ie bijna dezelfde kleur had als mijn huid! Ik kreeg 'm gewoon niet beter op de foto dan dit.

2. 105 Polar Blue
De verpakking: Deze verpakking is in principe hetzelfde als de Black Honey, alleen het dekseltje is anders. Ook hier zitten er wat kleine applicatortjes bij, zit er een spiegeltje in en staat de naam op de onderkant.

Zoals je ziet heeft mijn moeder deze al vaak gebruikt!


 De verpakking van Black Honey had een golvend dekseltje. Deze is gewoon glad. Ook mooi!

Oké even swatchen!

Zoals je ziet heb ik hier kippenvel. Ik had 't best koud :$

Zoals je ziet zijn beide oogschaduw quads goed gepigmenteert. Als je zou willen kun je de kleur nog opbouwen.
De oogschaduws voelen erg fijn aan, goede kwaliteit. Ze brokkelen een heel klein beetje als je er met je kwast overheen gaat, maar niet super erg. Niet dat alles meteen onder het poeder zit, zoals bij sommige merken. Ik vind ze aanvoelen als een baked oogschaduw. Superfijn!

Ik ben tevreden! Wat vinden jullie ervan?

De quads kosten €30,90 per stuk. Ze zijn te verkrijgen bij o.a Ici Paris (XL) & Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten