Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #10, #11 en #12 3x geshopt & Uitverkoop!




Zaterdag 11 augustus

*Flits!*

1. Catrice Lashes to kill mascara
Ik wilde nog een nieuwe mascara, maar wel in dezelfde prijsklasse als mijn andere mascara: Etos X-tra Black Volume MascaraIk kijken bij het Catrice vak, zag ik deze staan/liggen. Precies dezelfde prijs als mijn Etos mascara. Ik tevreden dus :)


2. Essence Kajal pencil in 01 Black
Ik ben niet zo into de oogpotlood, maar wilde het toch wel proberen, vandaar deze.

Donderdag 16 augustus





3. Essence quatro eyeshadow palette in 10 "me and my ice cream"
Bij de "kleine" kruidvat (in Roosendaal hebben we er 2, een grote en een kleinere) stond er in het Essence schap een bak met koopjes. Producten met een groen stickertje erop vertelde je hoeveel ze waren. De Colour & Go nagellakjes waren bijvoorbeeld voor €0,50 ipv €1,29.
Uit deze bak viste ik dit leuke palette :)





4. Essence Colour & Go nagellakjes in "67 Make it Golden", "34 Walk of Fame" en "51 Mellow Yellow" 
Zoals ik al zei stond er dus een bak met koopjes, deze lakjes heb ik er ook uitgevist. 
Make it Golden is eigenlijk een soort topcoat met grote, groffe stukjes goud.
Walk of Fame is een mooie bruine kleur
En Mellow Yellow is een mooie lichtgele kleur met kleine shimmers.



5. Essence Kajal Pencil in 19 All I Want
Ook dit potloodje lag in diezelfde uitverkoopbak. Is een beetje een legerkleurachtig iets. Moeilijk uit te leggen. Haha. 



6. Essence puntenslijper
Ik had nog geen puntenslijper voor mijn potloodjes (ook niet voor mijn wenkbrauwpotlood, ik leende de puntenslijper van mijn zus altijd), vandaar dat ik er een kocht. Een zwarte met glittertjes (je heb 'm ook nog in oranje en groen).

Zaterdag 18 augustus


7. Simply Pure Toner en Face Scub
Ik gebruikte altijd de toner van mijn moeder, maar ik vond dat t wel eens tijd werd voor een eigen toner. Ik zag deze staan bij de Trekpleister en t leek me wel wat. Dit gold ook voor de Face Scrub.


Zie die grote borstel! Whoa!

8. Essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
Ik wilde nog een waterproof mascara, maar wel een waar je veel volume door krijgt. Toen kwam ik uit op deze!




 9. Catrice Defining Duo Blush in 020 Peach Sorbet
Ook Trekpleister had een kortingsbak staan. Toen zag ik deze blush liggen. Hij was zo fors afgeprijst dat ik m niet kon laten liggen! Hij was van €4,69 naar €1,75 gegaan, en daar bovenop naar €0,50!




10. Big Bazar printjes plakband
Hema heeft ze ook, maar daar kosten ze €2,50 (geloof ik) voor 1 rol. Deze waren maar €0,79 voor 6 rollen! Ik dacht, meenemen! Hier heb ik er 2 van gekocht.



11. Hema Eyebrow Gel
Ik wilde dat mijn wenkbrauwen in model bleven nadat ik wenkbrauwpotlood had aangebracht. Daarom deze gel.



12. Hema Wimperkruller
Ik wilde al een tijdje een wimperkruller, maar ik vergat er steeds een mee te nemen als ik in de stad was. Ik hoop dat ie een beetje goed is.






13. Catrice Cruise Couture eyeshadow palette
Bij de kleine Kruidvat viel mijn oog op de kortingsbak van Catrice bij de kassa. Na een rondje gelopen te hebben en een oogpotloodje uit het Essence vak gevist te hebben (hieronder), liep ik richting kassa om een blikje te werpen op die oh zo mooie kortingsproducten. Mijn oog viel op dit leuke palette. Ik zag m elke keer liggen, maar nam m nooit mee. Waarom weet ik niet. Nu lag ie in de kortingsbak voor de helft van de prijs. Ik dacht, meenemen! Best wel Hollandse kleuren, is t niet?


14. Essence Kajal Pencil in 08 Teddy
Ik wilde nog een bruin potloodje, maar niet normaal bruin, wilde wel nog iets extra's. Toen ik deze zag liggen was ik verkocht.



15. Xenos opbergmand
Ik moest nog een nieuw mandje voor mijn nagellak. Het mandje wat ik eerst had, werd eigenlijk te klein. En de plek waar je gemakkelijk manden kan vinden voor een mooi prijsje: Xenos natuurlijk!
Ik zag deze mand, ik vond m mooi, iets te groot misschien (maar in de loop der jaren wordt die mand toch wel opgevuld, mij kennende), en nam m mee! Ik ben er onwijs blij mee.
Ik heb nu in de overige ruimte mijn nagellak remover, nagelwielen en andere nageldingetjes staan. 

Prijzen
1. Catrice Lashes to Kill mascara - Kruidvat voor €3,99
2. Essence kajal pencil 01 black - Kruidvat voor €0,99
3. Essence quatro eyeshadow palette in 10 "me and my ice cream" - Kruidvat voor €1,00
4. Essence Colour & Go nagellakjes in "67 Make it Golden", "34 Walk of Fame" en "51 Mellow Yellow" - Kruidvat voor €0,50 per stuk
5. Essence Kajal Pencil in 19 All I Want - Kruidvat voor €0,50
6. Essence puntenslijper - Kruidvat voor €0,99
7.Simply Pure Toner en Face Scub - Trekpleister normaal voor €2,99 per stuk (ik had de actie alles voor €2)
8. Essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof - Trekpleister voor €2,59
9. Catrice Defining Duo Blush in 020 Peach Sorbet - Trekpleister voor €0,50
10. Big Bazar plakband met printje - Big Bazar voor €0,79 per stuk
11. Hema eyebrow gel - Hema voor €3,75
12. Hema wimperkruller - Hema voor €2,00
13. Catrice Cruise Couture eyeshadow palette - Kruidvat voor €2,50
14. Essence Kajal Pencil in 08 Teddy - Kruidvat voor €0,99
15. Xenos opbergmand - Xenos voor €2,99
 Totaal:  €28.87 voor 20 producten. Niet slecht al zeg ik t zelf :)

Een beetje een lange shoplog, maar ik hoop dat jullie t toch leuk vonden.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten