Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Nail art #1 Ladybugs



Hee! 

Ik ben tegenwoordig helemaal into nail art. Ik heb dan afgelopen weken mezelf uitgeleefd.
Mijn allereerste nail art is degene waar deze blogpost over gaat: De lieveheersbeestjes.
Deze nail art heb ik op 23 april 2012 gedaan.
Lieveheersbeestjes staan voor geluk, vertrouwen, plezier, en het is natuurlijk het logo van "Tegen zinloos geweld". 

Ik ga het jullie gewoon laten zien :) Hoe leuk is dat. Misschien wil je het zelf wel proberen? :)

 Voor deze nail art heb ik gebruikt:

Een basecoat (ik weet niet meer precies welk merk)
Essence 61 femme fatal - rood
Essence 59 black is  back - zwart
Hema 15 - wit
Essence quick dry topcoat

Dit stipjes heb ik gemaakt door middel van de onderkant van een make-up kwastje. 
Ik heb de nagellak op een papiertje gedrupt, en daar mn kwast in gedoopt. 

De streepjes heb ik gemaakt door middel van een tandenstoker. Het is niet helemaal mooi geworden.
Volgende keer dat ik zo iets maak ga ik gebruik maken van mijn nieuwe Essence nail art designer set. 

Hier het filmpje waardoor ik het ook ging maken: 

Die van Cutepolish zijn een stuk mooier. Maargoed. Goed gereedschap is het halve werk! 
Zij heeft ook langere nagels dan ik..


Dit was mijn allereerste nail art post! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten