Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Nagelwielen zijn binnen!


4 juni 2012

Yay! Eindelijk zijn dan mijn nagelwielen binnen, die ik (eigenlijk Paul) besteld heb via Ebay!
Hier en hier had ik het al eerder over de nagelwielen.
Het zijn er 10 voor €3,36, zonder verzendkosten, helemaal niet duur dus! Ze komen uit Hong Kong, zoals veel van zulk soort spullen komen. Er zitten 20 nagels op één zo'n wiel. Ik heb de transparante versie genomen, omdat ik die persoonlijk mooier vind dan de witte. En ze zijn ovaal.



Excuses voor de wazige en slechte foto's...

Ik ben enorm blij en kan dus niet wachten tot ik ze kan gebruiken! YAY!

Als je niet weet wat een nagelwiel is of wat je er mee moet, zal ik het even uitleggen.
Nagelwielen kun je gebruiken om onder andere nail art op te testen of oefenen. Ook kun je het gebruiken om je (nieuwe) nagellak te swatchen. Het is heel handig voor mijn blog om mijn (nieuw gekochte) nagellak aan jullie te laten zien. Zo kun je heel makkelijk en mooi de kleur zien, zonder dat ikzelf het gedoe heb van nagels lakken en klooien etc ;)
Ook is het voor jezelf handig als je veel nagellak hebt en je kleuren stash wilt zien en een kleurtje wilt uitkiezen. Zo hoef je niet elk potje langs en kun je makkelijk een kleur uitkiezen. Je kunt de naam van de nagellak makkelijk erbij schrijven met stift of met een sticker erop plakken. Heel overzichtelijk dus!

Deze wielen zul je dus regelmatig langs zien komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten