Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

NOTD #6 Mint




Afgelopen zaterdag ben ik met Paul naar de stad gegaan. Ik moest nog wat dingetjes hebben voor de vakantie, en ook mijn moeder had dingen nodig. Ze had me dus een lijstje meegegeven. Eigenlijk alle dingen die ze nodig had, moesten van de Etos komen. Nu heeft Etos een actie dat je bij elke €15 1 van de 8 verschillende nagellakjes uit mag kiezen. Uiteindelijk kwam ik uit op €23 euro en koos ik dit mintgroene nagellakje. Alle andere kleurtjes had ik eigenlijk al (niet van etos, maar mijn nagellakkleurtjes lijken erop), en ik wilde dus iets anders. De andere kleuren trokken me ook niet zo.


Dit romige lakje dekt met 2 laagjes aardig. Hij kan streperig zijn en kale plekjes veroorzaken. Ik persoonlijk (ik weet niet zo waardoor het komt) krijg behoorlijk wat luchtbelletjes erin. Verder is het een lekker fris kleurtje!

Ik persoonlijk vind het een erg leuke actie. Wel jammer dat je pas bij de €15 euro een lakje krijgt..
Maar, free goodies zijn altijd leuk. En aangezien Nederlanders van gratis houden :)
De overige kleurtjes zijn ook heel zomers. (Het zijn er 8 in totaal).
Je hebt nog: geel, babyblauw, roze, paars, rood, oranje en blauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten