Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Wanted #1 Nagellakrekken & Nagelwielen

17 mei 2012

Hee! 

De allereerste Wanted! :D
Als eerste wil ik het hebben over 2 dingen die ik al een tijdje wil hebben. Een nagelwiel en een nagellakrek.
Als je niet weet waar dit over gaat en wat het zijn, heb ik hier foto's.

Nagelwiel: Dit is een wit of transparant plastic rondje, met daaraan soort van nepnagels. Hierop kun je nail art oefenen of nagellak swatchen. Heel handig dus.

   

Nagellakrek: Een kastje speciaal om nagellak in te zetten. Je hebt ze ook in kleinere variant, die zie je links. Die kun je op je bureau zetten bijvoorbeeld. Dat is gewoon een trapje eigenlijk :)
Ik bewaar mijn nagellak nu gewoon in een mandje..maar zou het liefst ook zo'n rek willen hebben. Helaas heb ik daar geen ruimte voor.

Zo bewaar ik mijn nagellak nou. Ik heb in totaal 27 lakjes. Niet zo spectaculair veel dus, maarjaa. Er komen er vast nog wel meer bij!

Ik ben sowieso heel erg op zoek naar die wielen. De manier waarop ik mijn nagellak nou bewaar is wel te doen, maar als ik net als sommige mensen meer dan 100 lakjes zou hebben zou ik wel zo'n rek aanschaffen. Die wielen wil ik gewoon heel graag om nail art op te oefenen & om swatches  te maken voor mijn review blog.

x

1 opmerking:

  1. ik he een vraagje wat hier eigenlijk totaal niets mee te maken heeft maar ok.
    Ik ben een meisje van 13 en wil graag ook een blog beginnen. Ik wil ook graag filmpjes maken maar ik ben bang dat mensen me gaan uitlachen.
    jij hebt mij geïnspireerd dus heb jij misschien wat tips voor mij?? onder andere met welke site je je blog hebt gemaakt en hoe je moe hebt verzamelt om je filmpjes te maken,... x-Jill

    BeantwoordenVerwijderen