Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #6 21 juni 2012 Vlissingen





1. Fotolijstje
Ten eerste heb ik een fotolijstje gehaald bij de Zeeman. Ik had er nog een nodig. 


2. Haarschuifjes & mini-borstelTen tweede zijn Shannen en ik (lees hier meer over het dagje Vlissingen) naar de Prijsmepper geweest. Dat is een winkel die vanalles overkoopt/overneemt van winkels als bijvoorbeeld de Kruidvat. Het is daar spotgoedkoop! Er stond een graaibak met van alles erin. Vooral rotzooi. Het bord dat erbij stond: "Uitzoeken: 4 items voor maar €1,-! Dus je betaalde voor 4 dingen maar 1 euro! Wij hebben allebei ieder 2 items meegenomen. Ik had een pakketje met 30 bruine haarschuifjes en een schattig blauw miniborsteltje met witte stipjes. Bij elkaar dus maar €0,50! 25 cent dus voor 1 item. Behoorlijk goedkoop! Zo´n borsteltje kostte normaal al €1 van zichzelf, nu maar een kwart ervan! Borsteltje is handig voor in m'n handtas. En 30 schuifspeltjes, je hebt er nooit genoeg!



3. Kaarsenset van 3
Ook zag ik nog een bak met kaarspakketjes staan. "Nu 50 cent!" Stond erop. Een pakketje van 3 kaarsjes voor 50 cent! Ik kon ze echt niet laten liggen. Leuk om als cadeau te geven, of zelf te houden. Eigenlijk had ik nog zo'n pakket mee moeten nemen, helaas niet gedaan. Spijt van.. Normaal kostte zo'n pakket dus €2,99 zoals je al op de sticker kan zien. Behoorlijk afgeprijst! Jammer dat we die winkel niet in Roosendaal hebben..


4. Essence Sun Club glamour to go eyeshadow palette
Dit palletje heb ik niet in Vlissingen gekocht, maar de dag na Vlissingen, de 22e van juni dus. Vorige keer kon ik niet kiezen tussen de 2 palletjes en had ik de andere meegenomen. Deze vond ik stiekem ook wel erg leuk, en heb 'm nu dus gewoon gehaald. Dit is de Essence Sun Club Glamour to Go eyeshadow in 01 South Beach. De 02 Long Beach had ik al. Dat palette heeft meer donkere kleuren. Veel bruintinten, terwijl deze meer felle(re) kleuren heeft! Deze zijn bijvoorbeeld erg handig om mee te nemen op vakantie!

Dat was het alweer!

De prijzen:
  1. Fotolijstje - Zeeman €0,89
  2. Haarschuifjes & mini-borstel - Prijsmepper, per stuk €0,25
  3. Kaarsenset van 3 - Prijsmepper €0,50
  4. Essence Sun Club glamour to go eyeshadow palette 01 South Beach - Trekpleister €2,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten