Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog #5 12 juni 2012 Breda


Gisteren ben ik een dagje gaan shoppen in Breda met mijn moeder! Superleuk. Ook heb ik best veel meegenomen. (Mijn moeder betaald alles nog, totdat ik studiefinanciering krijg). En dat ga ik jullie laten zien! Het is echt alleen kleding, en geen beautyproducten.
De foto's zijn op mijn bed gemaakt, vandaar dat het er soms raar uitziet. Ik heb niet echt een fatsoenlijk plek op mijn kamer om goed te fotograferen.

C&A
1. Blauw t-shirtje. Een erg mooie kleur blauw vind ik. Lekker zwierig en luchtig shirtje ook. Beetje pofmouwtjes, en onderaan poft ie ook een beetje :)

 

2. Jeans short. Een simpel kort broekje van spijkerstof, met 2 knopen.


3. Spaghetti hemdjes. In zwart, wit en neon roze. Ik had een zwarte & witte nodig om bijvoorbeeld ergens onder te doen. Toen zag ik die roze nog hangen. Erg leuke kleur, meenemen dus! 

4. Jurkje. Ik zag deze hangen en ik dacht: dit is echt iets voor mij. Hij is rood met donkerblauw en heeft 2 banden waarmee je een strik aan de achterkant kunt maken. Meteen gepast en afgerekend!


5. Witte legging. Ik weet het. Er is veel gesproken over dit kleding stuk. Dat het "eigenlijk" niet kan, omdat het net datgene accentueert dat je niet geaccentueerd wilt hebben. Ik heb een redelijk mooi lijntje en vind dat een witte legging gewoon kan. Als een kledingstuk net te kort is maar wel kan met legging, doe ik dat gewoon, ook al is die legging wit. Ik draag het omdat ik het leuk vind. Puh.


6. Enkelsokken. 10 paar. Vrolijke kleurtjes!



H&M
1. Groene top. Een zwierig topje. Onderkant valt wijd, en hij is iets langer. Panter/kattenprintje. De kleur sprak me aan. :) Hij is wel iets feller van kleur dan je op de foto's kunt zien.

 

2. Zwart-groen jurkje. Ook hier zie je de kleur niet echt goed. Al komt de rechtse foto dicht in de buurt. Ook weer lekker luchtig.


3. Wit hartjes topje. 

 

Disini
1. En als laatste heb ik nog een t-shirt van de winkel Disini. Dit shirt heb ik zelf betaald. Er staat London op, waar ik gék op ben. Groot Brittannië is echt mijn favoriete vakantiebestemming. Ik hou van de taal, het land, de gebruiken, de geschiedenis, alles gewoon. Vandaar dit shirt. En een mooie kleur. En pofmouwtjes. Love it.


Prijzen:

C&A
1. Blauw shirtje €12
2. Kort broekje €15
3. Spaghetti hemdjes €4,50 per stuk
4. Rood-blauw jurkje €19
5. Witte legging €7
6. Enkelsokken (10 paar) €6

H&M
1. Groene top €4,95
2. Zwart-groen jurkje €24,99
3. Witte top €4,95

Desini
1. London shirt €10 - uitverkoop-rek, van €29,99 naar €10







Geen opmerkingen:

Een reactie posten